Ny duschad, inte läxsugen och... lite sömnig!

Aaaa det beskriver mig med 3 adjektiv. Hoppas att det är adjektiv O_o :)
Nä nu blire att göra matteläxa (Gaaaah) och sedan sova sött (Gäsp).
Ja och imorgon är det första december. Ska ta o se första avsnittet av julkalendern "tjuvarnas jul".
Haha. Var nära att skriva tjejernas jul. Ioförsig skulle det vara mycket intressantare! I think.
Men snart är det  jul och på jullovet kommer 3 efterlänktade personer som jag inte ska nämna vid namn.
Men min bror, hans snälla flickvän och deras supersupersuperduper söta son (som jag alltså är faster åt)!
Längtar, längtar och längtar lite till! :D
Gosh, jag glömde matteläxan. Kom inte på det förrän jag läst igenom inlägget och tänkte publicera det!
Naa men Hejdå och Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0