I mitt huvud.

Att folk har alla dessa skönhets idéal kan jag väl förstå.
Folk vill inte vara anorlunda på ett dåligt sätt.
Vågar inte att testa, vågar inte chansa.
Men allt har gått överstyr.
Inte för att vara taskig.
Ett exempel är Kissie.
Missupfatta mig inte.
Hon verkar vara snäll och rolig.
Men jag förstår inte hur hon tänker.
Att inte äta riktig mat för att bli smalare än hon redan är.
Ska man skratta eller gråta när man tänker på att så många tjejer har Kissie som en förebild.
Vill bli känd som hon, se ut som hon.
Det finns väldigt tragiska exempel också.
Tjejer och killar som tycker att dom är feta, dom bantar ner sig till det nästan bara är skinn och ben kvar, en morgon vaknar dom och kan inte röra på sig för att om man inte äter nåt, då börjar kroppen ju att äta upp musklerna.
Skönhetes operationer har jag alltid varit imot, förutom i vissa fall.
Tänk att en dag inse att man ångrar sig.
Det finns ingen återvändo.
.
Måste bara skriva av mig lite.
Mitt namn är Hanna, jag är snart 11 och jag tänker ALDRIG bli som dom!!


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

2011-05-16 @ 21:11:26
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: Emmy/ Emmyz.se

sv; Nu har jag länkat dig! :)

Kram

2011-05-17 @ 21:16:27
URL: http://emmyz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0