Vad ska man göra när man har dåligt samvete för att man inte orkar att skriva dagbok?

SVAR: Man bloggar! JA!

Ni vet DJ?! Asså min bästis typ.. Gå in på hennes fina blogg fashiond.devote.se !!
Aaa.. Vi har typ samma intressen :D Yeeey!
Också KANSKE jag har en överasking... Men vänta inte på något!
Det är bara 50% chans att det blir. Aja..
Ska nog leka lite med lillasyster innan jag far. Mmmm...
Ni ska avundas mig. Jag har världens bästa syskon EVER och jag menar allvar :P
Dagens fråga: Är det någon mer än jag som älskar Fokis blogg?!!!

Hejjjjjjjjdå på dej.



Kommentarer
Postat av: derya

Tja Tja bäts kompis Forever du är en gätte gätte bra Bloggare Hanna :D!

2011-12-10 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0